ТИМИРЯЗЕВ АУДАНДЫҚ МӘСЛИХАТЫ</br></br>«Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық мәслихатының аппараты» КММ | Аудандық мәслихат депутаттарының, аудан халқының назарына

Аудандық мәслихат депутаттарының, аудан халқының назарына

VI шақырылған Тимирязев аудандық мәслихатының кезектен тыс L сессиясы 2020 жылғы 8 желтоқсанда сағат 11.00-де онлайн тәртібінде өтеді.

Аудандық мәслихаттың сессиясында қарауға мына мәселелер енгізіледі:

1. Депутат Е.Н. Никитенконың депутаттық қызмет барысы жөнідегі есебі.

2. Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы бойынша бейбіт жиналыстарды ұйымдастыру және өткізу үшін арнайы орындарды, бейбіт жиналыстарды ұйымдастыру және өткізу үшін арнайы орындарды пайдалану тәртібін, олардың шекті толу нормаларын, сондай-ақ бейбіт жиналыстарды ұйымдастыру және өткізу үшін арнайы орындарды материалдық-техникалық және ұйымдастырушылық қамтамасыз етуге қойылатын талаптарды, пикеттеуді өткізуге тыйым салынған іргелес аумақтардың шекараларын айқындау туралы.

3. Алушылардың жекелеген санаттары үшін атаулы күндер мен мереке күндеріне әлеуметтік көмектің мөлшерлерін белгілеу туралы

4. Тимирязев ауданының әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтарының жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың қағидаларын бекіту туралы

5. Мүгедектер қатарындағы кемтар балаларды жеке оқыту жоспары бойынша үйде оқытуға жұмсаған шығындарын өндіріп алу мөлшерін және тәртібін айқындау туралы

6-10. Тимирязев ауданы Ақсуат ауылдық округінің Ақсуат ауылындағы, Дмитриев ауылдық округінің Дмитриевка ауылындағы, Мичурин ауылдық округінің Мичурино ауылындағы, Тимирязев ауылдық округінің Тимирязев ауылындағы, Хмельницкий ауылдық округінің Хмельницкое ауылындағы көшелерді қайта атау жөніндегі ұсынысты Солтүстік Қазақстан облысы ономастика комиссиясының қарауына енгізу туралы

11-14. Әртүрлі.

04.12.2020
Қараулар: 47
Акорда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі АҚ ҰК «Kazakh Invest» «БЖЗҚ» АҚ Antikor egovПремьер Послание президента РКОфициальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділет